تجلیل از مادران زایمان کرده هنگام ترخیص از بیمارستان
تجلیل از مادران زایمان کرده هنگام ترخیص از بیمارستان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت شهرستان لردگان:
با حضور واحد خانواده و سلامت جمعیت شبکه لردگان در بخش زایمان، با یک پیام مرتبط با فرزندآوری به مادران زایمان کرده و تقدیم شاخه گل در هنگام ترخیص از بیمارستان قدردانی شد. همچنین از کارکنان شاغل در آن بخش نیز با تقدیم شاخه گل تجلیل شد.
