• تاریخ انتشار : 1405/02/26 - 12:16
  • تعداد بازدید : 11
  • تعداد بازدیدکننده : 9
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
تجلیل از مادران زایمان کرده هنگام ترخیص از بیمارستان

تجلیل از مادران زایمان کرده هنگام ترخیص از بیمارستان

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت شهرستان لردگان:

با حضور واحد خانواده و سلامت جمعیت شبکه لردگان در بخش زایمان، با یک پیام مرتبط با فرزندآوری به مادران زایمان کرده  و تقدیم شاخه گل در هنگام ترخیص از بیمارستان قدردانی شد. همچنین از  کارکنان شاغل در آن بخش نیز با تقدیم شاخه گل تجلیل شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 11983
کلمات کلیدی